Wszelkie reklamacje prosimy zgłaszać w formie pisemnej w terminie do 2 dni roboczych od momentu odbioru zlecenia. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż w terminie 7 dni roboczych. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest zwrot pełnego nakładu, wraz ze sprecyzowaniem przyczyn wnoszenia reklamacji. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeżeli klient nie przestrzega specyfikacji druku (w szczególności dotyczy to wymiarów pliku oraz kolorów). Aby uniknąć niepotrzebnych nieporozumień prosimy zapoznać się ze Sposobem przygotowania prac i ściśle trzymać się tych zasad.
Dla tego że jesteśmy drukarnią wielkoformatową nie przyjmujemy reklamacji na koszty transportu, montażu lub koszt wynajmu konstrukcji reklamowych.
Możemy przyjmować reklamacje tylko na nasze produkty (usługi druku + materiał do druku).
Możesz być zainteresowany:Balon pneumatyczny | Bramy pneumatyczne | Chwiej reklamowy / Windyman | Ekran reklamowe | Flagi Reklamowe | Namioty Pneumatyczne (Pająki) | Namioty reklamowe | Pneumatyczne Atrapy Produktów | Roll-up | Słupek reklamowy | X-baner | Banery Reklamowe | Druk na siatce mesh | Druk na folii samoprzylepnej | Druk na folii okiennej one way vision